7. září 2015

Výčep Na Stojáka


Měla jsem možnost bydlet přes rok pár kroků od této hospůdky. Z Jakubského náměstí se, otevřením Na Stojáka, stalo centrum dění. Několikrát jsem zažila improvizační i hudební vystoupení a na jednom takovém si i zazpívala. Na mikrofon. Nutno podotknout, bylo to po pár pivech a dodnes doufám, že to nikdo nenatočil. Ta atmosféra vás (extrovertní) prostě vtáhne a už nepustí. A je jedno, jestli sedíte na patníku, přes den nebo večer nebo se, jako já párkrát, na všechno díváte z balkonu. Zamilujete se.



Teď jsem výčep navštívila zase po delší době a musím říct, že se mi upřímně stýskalo. Nakolik se považuju spíš za vinaře než pivaře, tohle je pro mě nejlepší pivo na světě. Divočák desítka. S perfektní krémovou pěnou. K pivku si dejte pivního psa a budete se vznášet na obláčku. 

Interiér je příjemný, i když většina štamgastů stejně obývá pomyslnou, ničím neohraničenou, zahrádku.

Čekat budete ve dvou frontách. Prvně na pivo, posléze na wc, které je tam pouze jedno. No, co se dá dělat. Ono to za to prostě vážně Stojí. 

Aktuálně najdete na náměstí klavír. Je to fajn, i když posledně tam hrál pán sice hezky ale dlouho :). 

1 komentář:

  1. Výčep Na Stojáka je super koncept, až se divím, že se toho nechytlo více hospodských i na menších městech. Jako chápu, že je tam trochu problém se záborem veřejné plochy a "opilí lidi v ulicích". Uvozovky jsou záměrné. Ale na druhou stranu jsou na to potřbea minimální náklady. Nepotřebujete žádné speciální pracovní vybavení, prostě levná hospoda postavená na kvalitním pivu, ke kterýmu si můžu dát třeba utopence nebo nakl. hermelín. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)