3. září 2015

ONYX

V Onyxu jsem dříve nikdy nebyla a tak nemám ponětí, jak podnik před rekonstrukcí vypadal. Bohatě mi ale stačí, jak vypadá teď. Moderní, čistý design se zachovanou prosvícenou onyxovou stěnou, podle které nese restaurace svůj název, vás zaujme na první pohled. Oceňuji černobílé prostírání a originální dřevěné rezervační kvádříky. Lokace Onyxu je perfektní, přímo ve středu města. 

Stejně jako někteří ostatní recenzenti jsem se i já zúčastnila degustačního menu, které sestávalo z předkrmu, hlavního jídla, burgeru a sorbetu. Můj subjektivní názor na jednotlivé chody je následující.

Předkrm: Hummus se špalíčky z mrkve a řapíkatého celeru doplněný jogurtovým dipem


Konzistenci a chuť hummusu hodnotím velmi kladně. Osobně jej mám ráda doplněný zelenými olivami, ačkoliv mrkev a celer byla zajímavá změna. Výrazně mi ale chybělo pečivo. Například kousek bagetky. Nevím, zda při klasické objednávce pečivo dostanete, rozhodně bych jej ale doporučovala. Pan majitel nám sdělil, že si pečivo sami pečou, takže bych jej u předkrmu očekávala. Jogurtový dip skvěle doplňoval kousky zeleniny. 

Hlavní chod: Fish & chips s hráškovo mátovým pyré


Rybu doplňuje měsíček citronu k dochucení, nicméně na můj vkus byla ryba málo slaná. Hráškové pyré bylo perfektní, i když mátu jsem z něj necítila. Nejvíce mi chutnaly domácí hranolky. Trochu nasládlé, křupavé ale nevysušené. 

Burger: Klasický s guacamole salsou


Bulka mohla být méně suchá, zbytek super. Chuťově mi vše (kromě chilli papričky, která se tam zatoulala) vyhovovalo. Na salse byla znát poctivá domácí příprava. Miluju avokádo a guacamole bylo perfektně dochucené. 

Sorbet: Lesní ovoce


Sorbet byl převážně z červeného rybízu. Mám ráda sladkokyselost tohoto ovoce, ale doporučuji směs přecedit. Zrníčka a slupky mi vadily. Oříšky na dně bych do sorbetu vůbec nedávala. Sice mi chutnaly ale ne v této kombinaci. Dokážu si je představit zvlášť, třeba ve snídaňovém müsli . 

Celkově byla jídla krásně naservírována, obsluha byla milá, sympatická ,vtipná a potetovaná! :) Prostory podniku příjemné a čisté. Co se týče zkušebního provozu, sdílím stejný názor jako ostatní, tedy že těch pár drobností se jistě časem vychytá. Navíc oceňuji postoj majitele Onyxu k uspořádání degustačního menu za účelem prověření a získání cenných rad od konzumentů. 
Díky za příjemný večůrek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)