4. září 2015

Fresh Fanatic

Než jsme se do bistra dostaly, docela jsme se pobavily. Podle mapy nejmenovaného internetového serveru jsem si vytvořila mylný dojem, že se podnik nachází hodně nahoře na Kouničce, po pravé straně, když jdete směrem od centra. Když jsme po ulici vylezly nahoru k číslu 38, došlo nám, že 39 bude logicky na druhé straně. Tam bylo ale číslo 59. Tak jsme si hezky sešly zase o kus dolů a díkybohu nakonec bistro objevily. Najdete ho tedy po levé straně hlavní ulice směrem od centra, kousek nad Moulin Rouge. 

Prostory restaurace jsou potěcha pro oko. Velmi útulné. Zahrádka je pak příjemný ostrůvek ve vnitro bloku s originální stolní dekorací v podobě travnatého záhonku. Kouřit v prostorách zahrádky můžete po 19.hodině, restaurace je nekuřácká. 


Potěšit své chuťové pohárky jsem se rozhodla piadinou s kozím sýrem, šunkou od kosti, karamelizovanou cibulkou, ořechy a medem. Byla to volba více než správná. Jak jsem zjistila, piadina je něco mezi tortillou a pitou. Prostě taková placka, do které se zabalí náplň. Kombinace chutí mě neuvěřitelně nadchla! Konkrétně sladká cibulka spolu s praženými vlašskými ořechy mi způsobila až komunikační neschopnost, přestože většinou dokážu zvládat více věcí najednou. Něco tak dobrého si prostě musíte vychutnat v klidu.

K pití jsem zvolila červené rozlévané víno. Osobně preferuji polosladká vína a tuším, že to bylo svatovavřinecké, které bylo na můj vkus poměrně kyselé. K tomu vodovodu s citrusy do džbánku. 


Nemohla jsem pochopitelně vynechat dezert. Na výběr bylo z cheesecaku a čokoládového fondantu z 80% kakaa. Souboj to byl těsný, nicméně zlatý hřeb večera vyhrála čokoláda. K dortíku patřil přeliv z červeného rybízu, který je v tomto období tak často využíván, že už mi leze i ušima. Raději bych volila malinový nebo jahodový. Každopádně to je pouze můj subjektivní názor. Struktura dortu byla perfektně krémová, chuť tak akorát sladká a skutečně hooodně kakaová. 

V bistru si vyberete z velkého množství salátů a již zmíněných piadin. Nechybí polévka a dezerty. K pití můžete zvolit některý z freshů . Ocenila bych trošku větší pozornost obsluhy. Nerada sedím moc dlouho s prázdnou sklenicí či talířem. Jinak je obsluha milá a sympatická. Dojem na mne bistro udělalo velký. Ráda se brzy vrátím :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)