2. září 2015

Atmosphere Praha


To je tak, když přijede Brno do Prahy a chce se dobře najíst. A neplatit milion. Procházeli jsme zrovna centrem a hledali v bočních uličkách útočiště. Když na nás bafla atmosféra. Přede dveřmi vyvěšená nabídka jídla vypadala dobře, tak jsme šli zkusit štěstí. 

Interiér překvapil. Projdete barem na zahrádku pod pavlačí a můžete dál následovat do restaurace. My se rozhodli zůstat na zahrádce. Osobně miluju atmosféru pavlačí, takže dojem na mě dělala víc než dobrý, ačkoliv bych jinak podnik vzhledově zařadila k průměrným hospodám. Výběr jídel je více než uspokojivý. Přes steaky, saláty, ryby až po dezerty. Domácí limonády nechybí. Rozesmálo mě jen jejich pojmenování. To my v Brně neznáme :). Malináda (je naše malinovka) Zázvoráda atd. Já si dala klasickou citronádu a byla fajn. K jídlu jsem zvolila kuskus s grilovaným kozím sýrem (poněvadž miluji kozí sýr), špenátem, ořechy a brusinkami. Božemůj to bylo úžasné! Takové super jídlo jsem opravdu nečekala. Špagety byly taky skvělé. Uvařené al dente, s pořádnou dávkou česneku. 


Když jsem šla na záchod, který je mimochodem opravdu krásný (oceňuji zvětšovací zrcátko :)), házela jsem očkem po tom co jí ostatní a musím říct, že všechno vypadalo prostě luxusně. Tahle restaurace pro mě byla naprostým překvapením a když se mi zadaří, příště se zas ráda stavím. Jak je to s plností nevím, byla jsem poprvé a místa bylo poměrně dost (neděle kolem 2. hodiny odpo). Obsluha milá.

Berou platební karty i stravenky. 

1 komentář:

  1. Jéééé, do Atmosphere jsme kdysi dostali slevový voucher a taky jsme si tam moc pochutnali. Bylo to, myslím, jako dárek k něčemu. Normálně do restaurací chodíme i bez slev. :) Co mě trochu mrzí, tak jsou ty vaše utahané těstoviny, ale to asi dělá jen fotka. Věřím, že jinak byly exkluzivní. A vůbec, existuje ta hospoda ještě dneska? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)