30. srpna 2015

Empire Svoboďák

Stále mě překvapuje, kolik lidí neví o této restauraci. Hlavně z toho důvodu, jako zde píší ostatní. Kvůli úžasné terase v nejvyšším patře budovy, ze které je nádherný výhled na centrum města. Když si sednete do zadní prostřední části, vidíte po pravé straně kostel sv. Jakuba a po straně levé Špilberk. Je to opravdu krása. Když je teplé, slunečné počasí. Kouzelná podívaná je ale i večer, když oblohou září hvězdy a městem pouliční lampy a okna domů.

Za mě je jídlo moc dobré. Konkrétně těstoviny s kuřecím masem a špenátem jsou podle mé chuti perfektně dochucené. Je v nich velké množství pečeného česneku, který miluju. Jen to maso mi připadá trochu vysušené. Steaky jsou taky fajn. Mám za to, že je to ale spíš koktejl bar. Na výběr je velké množství drinků. 

Vzhledem k tomu, že bývá zahrádka v létě zaplněná, obsluha je trochu pomalejší. Vevnitř jsem se ale s tímto problémem nesetkala. 

Berou stravenky a platební karty, což oceňuji. Za mě fajn :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)