31. srpna 2015

Café Brussel

 

V Brusselu si bezesporu nejvíc pochutnáte na vaflích. Já ochutnala ty s jahodami a byly luxusní. Mají ale také moc dobrá rozlévaná vína.

Kavárnu najdete kousek od Mendlova náměstí. Je malá ale útulná. Kuřáckou část zdobí socha čůrajícího chlapečka. Když jsem si pod ní jednou sedla ke stolu, chvíli mi trvalo než jsem přišla na to, že můj společník tolik neprská :D. Holt to z vrchu trošku stříká. 

Obsluha je velmi milá a pozorná. Ceny naprosto adekvátní. Taky káva je výborná a alespoň ten panák vody a sušenka je k ní samozřejmostí. 

Na posezení při víně ideál. Doporučuji! 

1 komentář:

  1. Do kaváren chodím hodně rád. Ale je teda pravda, co nám chodím káva do firem od jedné společnosti, tak chodím podstatně méně. Rozumím tomu tak, že prostě mám kvalitní kávu v práci a tak ji nepotřebuji ještě platit někde v kavárně. :) A je teda pravda, že mi to vyhovuje. I když na dobrou kávu se zákuskem si taky dojdu rád. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)