16. dubna 2015

SKØG Urban Hub





Tak už jsem konečně i já zavítala do té krásné severské kavárny. Ačkoli stále nevím jak se to přeškrtlé O vyslovuje :D. Nedávno se totiž konalala akce pop-up GARDENING, na které jsem prostě nesměla chybět. Prohlídla jsem si spoustu krásných oděvů z Pokojíku a domů si odnesla květináč s voňavou bazalkou. Když už jsem se měla na odchodu, uvolnil se nahoře jeden stůl, tak se toho muselo využít,žejo.









Dala jsem si tymiánovo citronovou limču, která byla boží do té doby než jsem si ji zamíchala :D. Blbec jsem totiž prvně vypila dost toho sirupu a zbyla mi jen voda. No nic, stane se. Každopádně můj oblíbený dezert cheesecake nezklamal. Byl jahodový (jako ten z Rrrrrrr :D), se supr spodkem ze sušenek s vločkama a nahoře zdobený bazalkovým cukrem, se kterým se mé chuťové pohárky setkaly poprvé. Vzpomínám jak jsem se kdysi kamarádce smála, když si dělala Mojito a spletla si mátu s bazalkou. Ale ono je to nasladko vážne skvělý! Prostor kavány je velký a vzdušný. Přesto je vždy, když jdu kolem, plno. Stojí za to si místo rezervovat. I když jsem tam seděla jen chvíli, cítila jsem se velmi příjemně. Přemýšlím, co tam hrálo za hudbu a už ani nevím, tak předpokládám, že byla zvolena vhodně, protože nerušila :). 

Rozhodně teda doporučuji! 

1 komentář:

  1. Tyjo, to vypadá fakt krásně. :) Tam bych klidně šla pracovat, třeba i na brigádu ke studiu. Škoda, že se podobné nabídky práce docela vytratily s nástupem koronaviru. Ale já pevně věřím, že se zase začnou objevovat. Měla jsem to vždycky ráda přes léto, kdy jsem mohla dělat na nějaké pěkné zahrádce s příjemnými hosty. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)