28. ledna 2015

Buďte svěží s Be-fresh



Dnes se otevíral první zdravý brněnský fastfood Be-fresh. Protože jsem byla velmi zvědavá na to jak to tam vypadá, co mají v nabídce a jaká je obsluha, vydala jsem se je vyzkoušet v polední pauze. Na netu jsem si předem vybrala ciabattu s kozím sýrem, špenátem a vlašskými ořechy, protože to je moje oblíbené kombo. Navíc do ní ale dávají hummus, který miluju sám o sobě a nikdy by mě nenapadlo jej zkombinovat se jmenovanými surovinami. Výsledek mě více než mile překvapil.



Až tedy budete příště padat hladem a váhat, které rychlé občerstvení si pro záchranu vašeho života vybrat, zapomeňte na burgery a tortilly. Skočte si do E-pasáže na zdravou a chutnou injekci. Přestože mi slečna za pultem hned z kraje sdělila tragickou zprávu, že kozí sýr není protože kozenky teď mlíčko nedávají a že nechtějí kupovat sýry nadopovaný konzervanty, nabídla mi náhradu v podobě sýru ovčího. Proč jsou kozy za ovcema pozadu v produkci mléka vážně netuším, nejsem farmář, ale s nabídkou jsem souhlasila.



Než byla ciabatta hotová, vyzvala mě slečna k tomu, abych se mezitím občerstvila volně nabízenou vodou. Nebylo to ale potřeba, protože v cuku letu byl můj oběd připraven. Dostala jsem slevu 30% na první nákup a k tomu slevovou kartičku na další nákupy. Protože jsem neměla čas a utíkala s balíčkem do práce, nevyužila jsem ani nabídky zdravých drinků. Za to jsem ale slíbila, že až se stavím přístě, svou chybu napravím. Nemohla jsem si ale nevšimnout smoothie pro supermany, které vyřešilo moje dilema s lehce nabytým mladým ječmenem a dalo mi inspiraci pro jeho využití. Zelený ječmen totiž není žádná velká lahůdka pro fajnšmekry, takže v kombinaci s ananasem, banánem, jablíčkem a špenátem jeho trávová chuť jistě lehce zanikne a navíc do sebe dostanete spoustu vitaminů.



V Be-fresh si pochutnají jak vegetariáni, vegani, vitariáni, celiaci, fitnessáci tak i paleo nadšenci. A i všichni ostatní, kteří se chtějí rychle a zdravě najíst. Najdete jej na ulici Josefská 5. tak šup šup :)

PS: joa berou stravenky! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)