16. prosince 2014

Den rumunské kultury


Poslední listopadový den patřil v klubu Eleven dni rumunské kultury. K ochutnání byla spousta domácích klasických národních pokrmů, k poslechu hrála typická folklórní hudba a k vidění bylo velké množství zajímavých fotografií, prospektů a oděvů. Přestože byla událost otevřena veřejnosti, bylo na první pohled zjevné, že na místě převládá rumunská národnost žijící v Brně. Když se mne posléze někdo zeptal, zda jsem rumunka, bylo mi jasné, že jsem dobře zapadla :P.



Upřímně mě tyhle typy akcí nesmírně baví. Nejen proto, že vstup je většinou free nebo dobrovolný, ale především kvůli setkávání se s novými zajímavými lidmi, načerpání energie a sbírání inspirace. Všichni se dobře baví a přenášejí na ostatní pozitivní náladu.
Z jídla musím pochválit zejména brownies, masové kuličky a jednohubky s celerovo-mrkvovou pomazánkou. K pití jsem si dala moldavské červené víno, které prostě zbožňuji, protože je sladké a plné. A není mi po něm zle :D.



Pokud máte i vy zájem účastnit se podobných akcí a nenavštěvovat stále ta stejná místa, sledujte FB https://www.facebook.com/eventsbrno





Foto zdroj: Istrate Dan

1 komentář:

  1. Rumunsko je skvělé. Pravidelně jezdíme do Eibenthalu a dalších osad na festival Banát. Ti místní jsou fakt moc milí a pohostinní. To se mi na tom líbí nejvíce. Ale zároveň to nejsou žádní zaostalci. Na poslední návštěvě jsem tam jednomu dědovi radil, jak nastavit router. Za týden mi děda volal přes WhatsApp, že je to skvělé, že se mu to povedlo. Tak to člověka zahřeje! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)