30. října 2014

Fly joga aneb létání bez křídel



Máte starosti a chcete vypustit páru? Potřebujete se pořádně protáhnout? Zrelaxovat? Pak zkuste fly jogu!
Můžu vás ujistit, že to dokáže i naprostý začátečník jako jsem já. Možná bude chvíli trvat, než pochopíte jak se do sítě "zasukovat" tak, abyste zkoordinovali celé tělo a mohli v klidu viset hlavou dolů, ale stojí to za to!

Moje první zkušenost s tímto cvičením je velmi pozitivní, ačkoliv ne všechny cviky byly stoprocentně příjemné. Síť se v určitých okamžicích sroluje a tlačí, ale na to by se mělo postupně zvyknout a s trochou cviku se to dá i regulovat.
Studio May fly, které jsem navštívila, najdete na na Kobližné 53 v budově Centrum, kousek od Malinovského náměstí. Lektorka byla velmi milá a přátelská a vše dokázala perfektně vysvětlit. Ani ji nepřekvapilo, že jsme si po lekci s kamarádkou zapózovaly :D. 

Můžu upřímně říci, že se nic nevyrovná závěrečné relaxaci, kdy si do sítě lehnete, celí se do ní zabalíte a odpočíváte. Trošku se to s vámi pohupuje a připadáte si jako miminko v kolébce. Nechybělo málo a zabrala bych. Z hodiny jsem odcházela odpočatá a plná energie. Nevím ovšem z jakého důvodu jsem po každém cvičení jako po lobotomii a stane se mi něco, co nikdo nechce. Na Maliňáku jsem nastoupila do špatné šaliny a odjela místo na nádraží na Cejl. Ve voze jsem se tomu tak smála, že si lidi museli myslet, že jsem vážně nemocná. No prostě endorfiny.

Tento druh cvičení tedy doporučuji naprosto každému. Určitě to nebyla má poslední návštěva!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)