2. října 2014

Brněnský Lunapark aneb Divadlo ke kávě. Filip Teller + Miroslav Sýkora



Přestože Brněnský lunapark aneb divadlo ke kávě existuje již od roku 2010, ke mně se tato informace dostala kupodivu teprve letos. Jaká škoda! Ale lepší pozdě, než li nikdy :). Jak už název akce napovídá, jedná se o představení nezávislých brněnských divadelních souborů v prostorách brněnských kaváren. Vstupné dobrovolné, zážitek k nezaplacení. O co jste přišli se můžete podívat sem: Brněnský lunapark! Ale nesmutněte, většina seskupení působí po celý rok i v rámci jiných projektů a aktuální program můžete stále sledovat na facebooku ZDE .

Co mě osobně zaujalo nejvíc bylo DUO Filip Teller a Mirek Sýkora. Hned jsem teda Filipovi napsala, kdy budou mít další představení,abych o něj náhodou nepřišla. Od té doby se na kluky vždycky ráda podívám a pokaždé se královsky pobavím. 

A co vám o sobě kluci napsali?

Filda Teller, německy "talíř", což sedí – rád a často jím; anglicky "vypravěč", to taky sedí, rád a často mluvím.
Jsem stresař a trémař, ale učím se s tím bojovat. Preferuji představení, kde chybí čtvrtá stěna, kde má herec blízko k divákům a může s nimi promlouvat. Líbí se mi provokativní, drzý a klaunský přístup k divadlu i k životu...ono se to dost prolíná. :)
Miluju cestování, a tak bych nejraději hrál všude po světě.
Vysněná role: James Bond. Jendou to přijde, vím to!

Ouk. Jméno jasné, ale raději připomenu, Miroslav Sýkora. Jsem chlapec který hledá, jak by mělo vypadat divadlo jeho srdce. Mimo to kamenné, mám velmi rád to živelné, bezprostřední, drzé a a zároveň podbízivé pouliční divadlo. Ponejvíce improvizaci. Pořád hledám míru, ale to asi všude. Baví mě bavit, nejvíc však humorem chytrým. To však není jednoduché, a tak o tom pořád přemýšlím a hledám. Myslím si a doufám, že to přijde s věkem.



Nejbližší potvrzený termín kdy můžete tyto dva klauny vidět je 8.10. v 18:00 v Blansku, Divadlo Kolárka - zahájení festivalu Kolotoč.

Kompletní program akce, která je nabitá k prasknutí, najdete tady : PROGRAM KOLOTOČE! Těšit se můžete na výstavu fotografií, divadelní představení, koncert skvělé skupiny URBAND, která často okupuje prostory kavárny Trojka, nebo žonglovací dílnu pro začátečníky. To chceš! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)