15. ledna 2014

Vzhůru za COOLtůrou

Nedávno jsem zažila spoustu zajímavých věcí a je mou radostí ba dokonce povinností se o to s vámi podělit.

A jelikož jsem si slíbila, že budu v tomto roce velmi kulturně žít, budu vám kromě gastro recenzí přinášet i novinky odjinud. Prostě co se kde děje, kde nesmíte chybět a podobně. Uvidíme, jak se vám to bude líbit.


KOMEDIOMAT


je partička (nezaměňovat se známým televizním pořadem, který zdaleka není tak originální a vtipný) lidí co se rádi baví a tu radost chtějí předávat dál. A taky to dělají. A dobře to dělají! Abyste zjistili o čem je řeč, koukněte se na jejich stránky a pusťte si pár videí. V tomto případě je totiž popis k ničemu. To se musí vidět :).
Najdete tam taky info o budoucích představeních. Lístek na 2 hodiny plné zábavy stojí v předprodeji 200 Kč. Já byla s kamarády v Brně na Kouničce na Stadionu a podařilo se nám vychytat místa v druhé řadě. Sedadla, tedy židle, nejsou číslovány, takže si prostě sednete tam, kde je místo. Myslete na to, že kdo dřív přijde, ten dřív mele :). A jaké to bylo? Naprosto úžasné. Po dlouhé době mě něco rozesmálo tak, že se mi z pod brýlí kutálely slzy a nešlo to zastavit. Z počátku poněkud skeptičtí přátele se po chvilce hlasitě smáli a já věděla, že tam nejsem naposled. Nejbližší představení Komediomatu v Brně je 5.2.2014 od 19:30 na stejném místě. Kdo jde?!






http://www.komediomat.cz/

DIVADLO HUSA NA PROVÁZKU- Balada pro banditu



Původně jsem měla jít s holkama do kina na Nymfomanku ( už jste někdo byl? Líbilo?) ale pak jsme zjistily, že jsme se špatně podívaly a že se vysílá dvojka. Ačkoli to tedy vypadalo na klidný večer doma s Charlesem Bukowskim , šla jsem ve finále do divadla. A bylo to skvělý! Za tu dobu co jsem v Brně, ještě jsem v Huse na provázku nebyla (ostuda). Ale jak to tak vypadá, teď mě tam budete moci občas potkávat. V hledišti pochopitelně :). Představení bývá velmi dlouho dopředu vyprodáno, tak s koupí lístku neváhejte! Co mě naprosto nadchlo a co je rozdíl oproti jiným divadlům je umístění jeviště. To se nachází uprostřed sálu a kolem dokola jej obklopují sedadla. SEDNĚTE SI DO PRVNÍ ŘADY! Zážitek zaručen. Kromě toho ještě herci pobíhají mezi diváky i uličkami a tak mají možná některé hravé povahy chuť vstát ze sedadla a stát se součástí představení! Ne že by mě to nenapadlo :). Herecké výkony bravurní, ovšem co musím zdůraznit jsou výkony pěvecké. V neposlední řadě se mi líbili (nevím přesně jak to nazvat) vzdechy čarodějnic. Máte pocit jako byste se najednou ocitli v úplně jiném světě a naprosto vás to pohltí. Slibuju. PS: mladý Donutil baví, na ostříleného Zadražila v hlavní roli je nádherný pohled.




CHYSTANÉ AKCE, KTERÉ BYSTE NEMĚLI PROPÁSNOUT!

7.2.2014 Brno - Fléda SKYLINE



Kliknutím na akci se dostanete na FB události :). Have fun!

A ještě jedna věc. Zamilovala jsem se do jednoho brněnského bytu. A aby toho nebylo málo, tak jsem dostala v tom bytě nejlepší domácí burgr co jsem za poslední dobu měla. Díky Oblaho! :D Bylo to legendární!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)