6. července 2013

PANZANELLA


O Panzanelle jsem se porvé dozvěděla u CUKETKY.  Základem tohoto salátu je chleba. Nejlépe starší. Pak taky vinný ocet a cibule. Já mám radši červenou, ale s bílou uděláte taky dost parády.

POTŘEBUJEŠ:

Starší tmavý chleba (nebo čerstvý krátce opečte na pánvi nasucho)
Rajčata
Červenou papriku
Cibuli
Salátovou okurku
Listový salát (já použila římský)
Pár lístků bazalky
Vinný ocet
Olivový olej
Sůl a pepř

POSTUP:

Cibuli nakrájejte na půl kolečka, zeleninu a salát na libovolné kousky, chleba na kostičky. Pokud máte starší chleba, není nutné jej opékat. Čerstvý ale opečte aby se vám v salátu nerozmočil. Na zálivku smíchejte vinný ocet a olivový olej. Záměrně neuvádím poměr, protože každému to chutná jinak. Já stejně míchám od oka a případně přidávám. Osolte a opepřete. Zeleninu smíchejte dohromady, přidejte bazalku, zalijte zálivkou a promíchejte. Nahoru patří křupavý chleba. Ještě zamíchejte ať si chleba trochu cucne. Hotovo :).


1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)