18. července 2013

Modrý dveře a penzion Centrum - České Budějovice



Dneska to nebude recenze v pravém slova smyslu, protože při objednání i konzumaci jsem nebyla tak úplně při smyslech.

Ocitla jsem se v Českých Budějovicích a nějak nevychytala stravování. Když už jsem k večeru měla vážně hlad jak vlk a nemohla najít žádný obchod, hledala jsem jakoukoli restauraci/hospodu. Podotýkám, že nejvíc nesnáším jíst sama. Ani sedět sama, ani se procházet. Prostě nic. No a...byla jsem sama :D.

Když už jsem hlady skoro šilhala, trefila jsem do Modrých dveří (hudební klub a restaurant vedle mého penzionu). Zahrádka plná, vevnitř pár dvojic. Jídelní lístek pěkný, jen mne zaujal dodatek na každé stránce. Bylo tam napsáno - obsluha není zahrnuta v ceně. Asi tím mysleli, že neplatíte couvert. Zní to ale spíš jako že obsluha dělá zadarmo a tak by bylo fajn dát jí pár kaček na přežití. Nevermind.

Chvíli jsem zvažovala jestli si objednat salát nebo něco pořádnýho. Jelikož by mne v tu chvíli salát opravdu nezasytil, objednala jsem si to nejvíc nejnezdravější co měli. Hamburger s hranolkama. Jídlo vypadalo krásně (hlad hlad hlad), ale..maso bylo vysušený jak křížala. Spíš mi to připomínalo karbenátek, kterej někdo zapomněl na pánvičce.Všimla jsem si v jídeláku, že to je jejich novinka, čili asi to ještě neumí připravit (ne neomlouvám je). Co ale musím ocenit je karamelizovaná cibulka. Klidně bych si ji dala jen tak samotnou :D.

Otázka na vás - jak se jí v restauraci hamburgr?? Zkoušela jsem to příborem, ale stálo to za prd. Rukama to bylo ještě horší, protože půl obsahu vypadlo ven. Asi pokrm pro inteligenty.

Fénix s pomerančem a zázvorem, hamburgr s hranolkama a nejlepší ČILICHILI - jestli nemáte, skočte si do VDFN, stojí za to!


No a druhý ráno snídaně v penzionu. Oblíbené švédské stoly. A jelikož jsem zaspala, to nejlepší už nebylo.



Miluju ty miniaturní máslíčka a marmošky :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)