20. června 2013

Výzva pro odvážné jedlíky: Zdravě z mého stolu



Oukej! Jdu do toho taky. Protože si myslím, že odvážný jedlík rozhodně jsem :D.

Pravidla a seznam odvážných jedlíku najdete u Nikki -> KLIK <-

Ve zkratce jde o to, vyzkoušet něco nového, hlavně zdravého a podělit se s Vámi o recept.

Konkrétně se pokusím vyzkoušet 20 nových zdravých výrobků nebo potravin. I když jsem toho vyzkoušela zatím celkem dost a nevím co vymyslím :D a 10 nových receptů.

Seznam budu (jako ostatní) aktualizovat. No, není lehké si najednou vybavit, co jsem nikdy nejedla a nevařila/nepekla.

Pro začátek...

POTRAVINY A VÝROBKY:

  1. Kopřiva
  2. Kakaové boby
  3. Topinambury
  4. Matcha tea
  5. Amarant
  6. Karob
RECEPTY:

1. Karobové ovesné muffiny s jahodami
2. Kopřivový šneci

3 komentáře:

  1. Je ten matcha čaj stejně tak dobrý jako jeho cena? :D jak ti chutnal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem nezkoušela. Chystám se na něj, nicméně nemůžu po Brně sehnat. Teď mám tip na prodejnu, takže jak vyzkouším,podám report :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :)